Friday, April 26, 2013

Si të kujdeseni për flokët?

Si të kujdeseni për flokët?



Hapi i parë në këtë aspekt është të dini tipin e flokëve tuaj dhe të përdorni produkte të flokëve që janë të dizajnuara për atë tip. Flokët e gjatë mund të jenë normalë, të thatë, të drejtë apo të dredhur dhe tipat e ndryshëm të tyre kërkojnë kujdes të veçantë, secili.

Përdoreni brushën e duhur! 
Për t'u kujdesur për flokët duhet të keni edhe mjetet e duhura. Kjo do të thotë një krehër të duhur dhe kualitativ. Më të mirët janë ata që janë me dhëmbë të gjerë, në mënyrë që të bëjnë kreh jen e duhur dhe të mos i shkatërrojnë flokët.
Thajini në mënyrë natyrale! 
Flokët tuaj, sa herë të keni mundësi, Për të arritur pamjen më të mirë për preferohet që t'i leni të thahen në ajër, pa përdorimin e mjeteve me nxehtësi, të cilat i shkatërrojnë ato. Mundohuni ta bëni këtë sa më shpesh, në mënyrë që të mos keni dëmtim të flokëve.
Prerja e rregullt 
Preferohet që flokët t'i prisni nga pak rregullisht, në mënyrë që të largoni majat e djegura dhe të krijoni një mundësi për rritje më të shpejtë të tyre. Kjo do të krijojë edhe një pamje të flokëve të shëndoshë dhe të pastër.
Balsami 
Flokët e gjatë kanë më shumë tendenca për t'u ndarë, prandaj preferohet që të përdorni një zbutës sa herë që t'i pastroni ato. Kjo do t'u japë atyre shkëlqim dhe do t'i bëjë më të shëndetshëm

No comments:

Post a Comment