Saturday, April 27, 2013

Viti i parë i martesës, më pak i lumtur

Viti i parë i martesës, më pak i lumtur



 Australi, 24 prill - Studimi më i ri i Qendrës për cilësinë e jetës në Australi tregon se çiftet në vitin e parë të martesës janë më pak të lumtur, transmeton Shekulli njoftimet. Në këtë studim morën pjesë rreth  2.000 australianë.

Lumturia e çifteve  u mat në shtatë fusha,si shëndeti, arritjet dhe lidhjet në dashuri. Të anketuarve u ishte kërkuar që këto segmente të jetës së tyre ti vlerësonin nga shkalla 0 deri në 100 dhe rezultati mesatar ishte rreth 75 pikë. Personat që sapo ishin martuar mesatarisht kishin 73.9 pikë.

Në vitin e dytë të martesës pikët ishin shtuar në 78.4, ndërsa për ata që kishin  40 vjet martesë,rezultati ishte 79.8 pikë. Udhëheqësja e studimit Melisa  Weingberg konsideron se në çiftet e porsa martuara lumturia zvogëlohet për shkak se ata ballafaqohen më  një tjetër realitet. 

No comments:

Post a Comment