Friday, May 3, 2013

Ja kush është femra më seksi në botë...


Ja kush është femra më seksi në botë...
Gwyneth mund të jetë femra më e bukur, por ajo nuk është femra më seksi në botë. Sipas revistës “FHM”, Mila Kunis është votuar si femra më seksi në planet.
Aktorja, e cila është në një lidhje me Ashton Kutcher, ka lënë pas 99 femra të tjera nga e mbarë bota në sondazhin e bërë në muajin prill.
Vitin e kaluar, 29-vjeçarja ishte votuar në vendin e 14-të, por pas roleve në “Ted”, “Oz: The Great And Powerful” dhe “Friends With Benefits” nuk befason ngritja e saj në vendin e parë.
“Populli ka folur dhe verdikti është se ajo zyrtarisht është femër e përsosur”, ka thënë editori i “FHM 100 Sexiest”, Dan Jude.
Ja lista e 10 femrave të votuara si më seksi në botë:

1. Mila Kunis, aktore
2. Rihanna, këngëtare
3. Helen Flanagan, aktore
4. Michelle Keegan, aktore
5. Kelly Brook, modele
6. Kaley Cuoco, aktore
7. Pixie Lott, këngëtare
8. Kate Upton, modele
9. Cheryl Cole, këngëtare
10. Georgia Salpa, modele

No comments:

Post a Comment